Comparteix a LinkedIn
Comparteix a Twitter

Girona 009 i Arenys 036: Presentem el nostre propòsit

Entre setembre i octubre, Omplim va organitzar els actes de presentació de dues de les seves promocions actualment en construcció: Girona 009 i Arenys 036. Aquests esdeveniments són una oportunitat clau per explicar, en persona, com treballem i com plasmem el nostre propòsit en cada projecte que desenvolupem.

En cada acte, hem compartit amb les persones assistents els valors que guien la nostra feina, centrats en la sostenibilitat, la inclusió i el foment d’un habitatge que respecti les persones i el territori. Girona 009 i Arenys 036 són exemples clars d’aquesta visió: habitatges resilients dissenyats per respondre a necessitats actuals i futures, amb solucions que integren principis de sostenibilitat ambiental, social i econòmica.

 

Girona 009

A Girona, l’acte va destacar la construcció d’un edifici de 33 habitatges al barri de Santa Eugènia. Jordi Casajoana va abordar els desafiaments de l’accés a l’habitatge i com des d’Omplim treballem perquè les nostres promocions esdevinguin sostenibles, assequibles, inclusives i de qualitat. L’Iván Martín i el Gerard Prunera, els arquitectes del projecte, van exposar els detalls tècnics de l’edifici.

L’Akna Márquez, la consultora de sostenibilitat d’Omplim, va presentar el nostre Índex de Sostenibilitat. Com, a través d’aquest, valorem i apliquem mesures perquè aquestes responguin al nostre propòsit, el de transformar la manera de desenvolupar promocions immobiliàries perquè aquestes siguin sostenibles, assequibles, inclusives i de qualitat. L’Anna Subirana —de la Xarxa per la Conservació de la Natura (XCN)—, el Quim Pou i el Iago Pérez —de La Sorellona—, van exposar els projectes de conservació de la natura vinculats amb Girona 009.

 

 

Arenys 036

A l’acte d’Arenys 036, la promoció de 24 habitatges que s’està aixecant a Arenys de Munt, el Jordi Casajoana i l’Akna Márquez van repetir i van donar a conèixer totes aquelles mesures, decisions i projectes que des d’Omplim apliquem en el disseny del projecte, la seva construcció i comercialització. L’arquitecte de la promoció, el Josep Maria Miró, va posar l’accent en la integració de l’edifici amb el paisatge del Maresme i l’aposta per un disseny respectuós amb l’entorn, un disseny que s’inspira en les cases de poble de la zona.

Durant la presentació, es van explicar detalls del projecte, com els sistemes constructius utilitzats, pensats per reduir l’impacte ambiental i optimitzar recursos. També vam parlar de com aquesta promoció reflecteix el nostre compromís amb una arquitectura que posa les persones al centre. Pel que fa als projectes comunitaris, l’Anna Subirana de la XCN i en Jordi Torallas de l’Associació Naturalistes del Montnegre i la Tordera, ens van mostrar totes les feines de conservació de la natura que es duran a terme amb la col·laboració d’Omplim. 

 

 

Aquests actes de presentació van ser més que una explicació tècnica. Van ser una ocasió per crear vincles amb futurs residents i agents implicats en cada promoció. Creiem fermament que els habitatges han d’anar més enllà de ser espais físics; han de ser llocs que reflecteixin valors i respostes a les necessitats canviants de la societat.

A Omplim, treballem per ser coherents amb el nostre propòsit. A través d’aquests esdeveniments, volem conèixer de ben a prop les persones que configuraran la comunitat veïnal dels nostres projectes i mostrar que cada promoció és una peça fonamental en la nostra missió de construir un futur més sostenible, inclusiu i transformador.

Si no vas poder assistir als actes, et convidem a conèixer més sobre Girona 009 i Arenys 036 al nostre lloc web i a formar part d’aquesta manera de desenvolupar habitatges que posen les persones i el planeta al centre.